11 октября 2019 г.

Мастер-класс по пятницам. Рождественские домики от Anna Wysocka

Witajcie Kochani :)
Добрый день, Дорогие Мои :)

Ja już pomału przygotowuję się do Świąt :)
Pierwsza moja ozdoba w tym roku to świąteczne domki w stylu Shabby Chic.
Styl ten kojarzy mi się ze śnieżnymi świętami :)

Я уже постепенно готовлюсь к Праздникам :)

Первые мои украшения в этом году, рождественские домики в стиле Шебби Шик.

Этот стиль ассоциируется со снежными праздниками :)




Wykorzystałam kwiaty:
Я использовала цветы.:







Moje domki obsypane są białym, różowym i srebrnym brokatem. Pięknie się mienią ale niestety nie udało mi się tego pokazać. Musicie mi uwierzyć na słowo :)
Мои домики усыпаны белым, розовым и серебряным блеском. Красиво мерцают, но, к сожалению, мне не удалось этого показать. Вы должны мне поверить на слово :)








I mam dla Was jeszcze nowość :) mój pierwszy film z procesu tworzenia :)
Proszę o wyrozumiałość - nie jest idealny ale jak na pierwszy raz to chyba wyszło ok :)
Zapraszam do oglądania.
И у меня есть новое для вас:) мое первое видео процесса создания :)

Пожалуйста, поймите нас правильно - не идеально, но как на первый раз, думаю получилось нормально :)

Не стесняйтесь смотреть.

Całuję
Целую


2 комментария: