13 марта 2019 г.

Открытка в живых цветах от Anna Wysocka


Kartka w żywych kolorach od Anna Wysocka

Dzień dobry Kochani :)
Lubicie mocne i żywe kolory? A używacie kwiatów w czarnych kolorach?
Ja muszę się przyznać, że czarnego kwiatka użyłam po raz pierwszy ale na pewno nie po raz ostatni.
W połączeniu z mocnym różem tworzy idealny duet :)

Доброе утро, любимые наши читатели :)
Вам нравятся яркие и яркие цвета? Вы используете цветы в черном цвете?
Должна признать, что использовала черный цветок впервые, но, конечно, не в последний раз.
В сочетании с ярко-розовым создает идеальный дуэт :)



Użyłam kwiatów:
Использовала такие цветы:
118 Гламур-2
https://vk.com/photo-118527685_456253391


Na karteczce przysiadły różowe motyle.




I co sądzicie? Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do użycia tego zestawu kwiatów :)





Miłego dnia



1 комментарий: