24 июля 2019 г.

Открытка, полная любви от Anna Wysocka

Witajcie Kochani :)

Bardzo się cieszę  że pracujcie   fantastycznym zespołu i mogę inspirować Was swoimi pracami :) kwiaty Freetany uwielbiam :)
Na swoją inspirację wybrałam kartkę pełną miłości :) w końcu mamy teraz zadanie weselne :)

Привет дорогие наши читатели:)
Я очень рада, что работаю в фантастической команде и могу вдохновить вас своими работами:) Я люблю цветы Freetany :)
Для своего вдохновения я сделала открытку, полную любви :), в конце концов, у нас сейчас  свадебное задание :)

Задание ИЮЛЯ "Свадебное". До 31.07.2019 


Do jej wykonania użyłam zestawu kwiatów
 Я использовала этот набор цветов

 Kolorystyka jest cudowna - złamany róż i szarość, idealnie do siebie pasują.
Mnie najbardziej podobają się napisy na szarych kwiatach :) uwielbiam je :)

Палитра замечательная - розовый и серый, отлично сочетающиеся друг с другом.
Больше всего мне нравятся письмена на серых цветах :) Я люблю их :)






Ja swoje kwiaty pochlapałam trochę białym gesso - świetnie sobie z nim poradziły :)






Jestem w tych kwiatach zakochana :)
Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wa do gustu i niedługo zobaczymy Wasze prace z ich użyciem :)
Miłego dnia

А наши конкурсы и задания продолжаются и впереди много интересного. 

Наша страничка в ИГ
https://www.instagram.com/freetany_flowers/
   

Комментариев нет:

Отправить комментарий